Oralidad y escritura, una relación de ayuda mutua
Oralidad y escritura, una relación de ayuda mutua Montserrat Vilà Santasusana, Josep M. Castellà Lidon Una de las vivencias más m&...
Els nens que juguen a nines.
Els nens i les nenes (ens hauríem d'atrevir a dir que les persones adultes també) necessiten jugar. El plaer del joc per si mateix és ...
Trabajar las emociones en la escuela
Aunque las emociones forman parte de nuestra vida de una forma muy profunda y real, la verdad es que durante muchos años no se han tenid...
Danzando, pintando, cantando… ¿aprendemos? ¡En nuestra escuela creemos que sí!
¿Quiénes somos?Cuando iniciamos las actividades en el curso 2005-2006 nos propusimos que uno de los ejes de funcionamiento del centro f...
Pistes per a l’avaluació: L´escola enfront de la pobresa infantil
Maria Apellaniz Garro: «A les empreses els demano que facin un exercici real d’inclusió»
La Maria és educadora social des de fa quinze anys, i en aquest temps s’ha especialitzat en la reinserció de persones amb alguna d...
El modelatge i les metodologies al servei de la coeducació
L'evidència a la pràctica Evidència aplicada L’entorn d’aplicació de l’evidència es du a terme a l’Escola Sad...
RECOMANACIONS DE BIBLIOMÈDIA