Moraleja, una empresa de tothom
Després d’una etapa complicada d’estat d’alarma, tocarà reconstruir el nostre sistema de vida i tornar les famí...
Creuar biografies: el sentit narratiu de les imatges
INTER-ACCIONS és un espai per compartir propostes realitzades en diferents contextos de trobada i vida de relació: facultats d’edu...
Reflexions educatives: per què Finlàndia i què en podem aprendre?
Finlàndia té un sistema educatiu qualificat per PISA com dels més reeixits. Tot i no haver fet encara el canvi educatiu, hi ha pu...
Ja hi som tots!
En aquest article s’explica l’experiència de l’ús del vídeo a les entrevistes familiars. El context és e...
Rosa Regàs: «Som el que hem après a la infància. Com més enrere, millor»
Rosa Regàs va assistir, dels 3 als 5 anys, a l’escola que Célestin Freinet tenia a Saint Paul en Vence (França). Recorda qu...
Fi de curs: temps d’endreça i alegria
Espais i objectes potenciadors de trobades d’aprenentatge i de desenvolupament al 0-3
L’atenció als materials és un aspecte clau en una educació infantil de qualitat, atès que l’aula ha de ser un ...
Instruments per al retiment de comptes
El retiment de comptes és una pràctica d’avaluació que s’incorpora cada cop més a la gestió dels centre...