Parvulari confinat, grups bombolla i la infància al centre… de la tempesta
Parvulari confinat, grups bombolla i la infància al centre... de la tempesta David Altimir Sans Mestre a l’escola Les Pinediques. Taradel...
Del género al transgénero: crecemos en el aula
Marta Sotelo Soto, Patricia Taboada Castro, Milena Varela Fernández, Aida Villamisar Vázquez En este artículo se trata la perspectiva d...
Cohesió de grup i personalització. Respostes saludables
Sabem que hi ha coses que funcionen, volem gaudir de la feina i podem millorar, tant des del punt de vista individual com col·lectiu.
Tecnologia al servei dels projectes
El món dels dispositius electrònics constitueix un univers atractiu, versàtil, i l’aprenentatge realitzat mitjançant...
Llibres. Trobades. El racó digital
De l’avorriment
En aquesta secció, hi presentem, de la mà del Grup IREF (Filosofia 3-18), retalls breus de diàlegs d’aula, aparentment simp...
El benestar personal dels mestres i les mestres d’infantil
Ressorgeix Montessori al segle XXI?
La pedagogia Montessori ressorgeix amb força al segle xxi. Conflueix amb les darreres investigacions dutes a terme en el camp de la neuro...