Va de… Escoltem realment els interessos de les nenes i els nens?
Del que dic i penso que faig... al que en realitat faig. Del que diem que fem en equip... i del que fem. De fer sense pensar... a pensar ...
Dolors Ferrer i Lupe Arasa, coordinadores del Projecte Apel·les: «Volem aportar el nostre bagatge...
Una autodefinició: Som emprenedores i no ens fan por els reptes. Som pacients en l’escolta i respectuoses, ens agrada ajudar els infants ...
Recursos: Palabra, conciencia y acción en la biblioteca escolar
Palabra, conciencia y acción en la biblioteca escolar Ana Teresa Muñoz Pérez El Plan de Comunicación Lingüística del IES...
Izaskun Aranbarri, de Berdindu Eskolak
«Ajudar una persona ajudant el seu entorn » Cristina Elorza, Francisco Luna Berdindu és el servei del govern basc d’informaci...
Nuevos retos, renovadas incertidumbres. Respuestas saludables
Nuevos retos, renovadas incertidumbres. Respuestas saludables Sabemos que hay cosas que funcionan, queremos disfrutar del trabajo y podem...
La recomendación de…
Àngels S. Amorós Profesora en la Escuela Oficial de Idiomas de Elche (Alicante) magelsa2@gmail.com ¿QUÉ ES EN REALIDAD EL FASCISMO...
Un vínculo familia y escuela 0-3 sano
Beatriz Ribas Riera La familia y la escuela 0-3 inician una relación cuando la primera entra dentro de la segunda. Esta relación deberí...
Milena en qüestió
Milena en qüestió