Algunes certeses per a un curs incert
La situació que hem viscut durant aquests darrers mesos ha trasbalsat l’escola i el sistema educatiu. La crisi té un calat profund...
Va de… L’acollida a les famílies
Ep! MRPAE: creixent juntes amb la renovació pedagògica
Ep! MRPAE: creixent juntes amb la renovació pedagògica Júlia Bardera i Reig, Pilar Yglesias Vicens La celebració del Congrés ...
Com entenem el treball per projectes a l’etapa d’infantil?
Noemí Font: «La inclusió comença quan entenem que les persones amb discapacitat ho poden fer ...
Noemí Font: «La inclusió comença quan entenem que les persones amb discapacitat també ho poden fer gairebé tot; simpleme...
L'autoestima com a nexe de grup
L’autoestima com a nexe de grup Raquel Sanchis Lirón Les emocions formen part de la nostra vida. Tot i això, durant molt de temps han ...
Les aromes de l´hort escolar i l´Agenda 2030
Les aromes de l’hort escolar i l’Agenda 2030 Antonio José Morales Hernández, Equip docent de 3r y 4t d’Educació Prim&...
Un marc fèrtil per mirar el món. Recursos basals i recursos circumstancials per a les aventures d...
Els projectes a l’educació infantil sorgeixen de la vida de l’aula, de l’activitat, de les relacions, de les converses... Exper...