Qüestionar les matemàtiques per qüestionar el món
Qüestionar les matemàtiques per qüestionar el món Marianna Bosch Casabò El que es proposa en aquest article com a principi pe...
Gracias a Dios. Sobreviure a l’infern
Compartim la història i les emocions
El Punt de Lectura Desenvolupament Personal i Social, de Rosa Sensat, el formem persones del món educatiu que seleccionem llibres i que e...
Recuperant l’educació visual més enllà de la plàstica
L’educació artística hauria de reivindicar la seva raó d’existir i deixar de ser considerada una assignatura en la qu...
«Que no te confundan»
«Que no te confundan» Programa de prevenció del discurs de l’odi a les aules de secundària M. Carmen Belizón Ferná...
La recomanació de…
Planificació de la proposta: D´una escola presencial a una de virtual en 24 hores. És possible?
En aquests temps de confinament obligatori, els centres docents, les administracions i les comunitats educatives han hagut de substituir ...
L’art com a motor de transformació de centre
A la nostra escola apostem per metodologies actives i integradores en les quals l’art i totes les dimensions i possibilitats que ofereix ...