Si quieren y pueden
Si, en general, l’atenció als alumnes més capaços és purament testimonial, en l’etapa de secundària ten...
Introducimos la metodología del aprendizaje basado en problemas (ABP) en el aula de tercero
Les capses de pensaments.
L'artista Maurizio Nannucci, a la seva installació de llums de neó a la façana de l'Altes Museum (Berlín, 2005), hi afirma «All art ...
La crisi no permet fer-se enrere
La crisi no permet fer-se enrere L’afirmació que tota crisi pot representar una oportunitat per renovar-se i per canviar pot ser certa en...
Dret 0: amb veu i vot
El dret 0 no està inclòs en la Convenció sobre els Drets de l’Infant, però en canvi s’hi reconeix les criature...
Unitat didàctica integrada: Forn solar
A continuació presentem una unitat didàctica integrada que, com a producte final rellevant, proposa la construcció d’un for...
Jordi Jané, subdirector educativo de un centro de atención sociosanitaria para jóvenes y adole...
Ens parla des del Centre Sociosanitari Residencial CTE Julià Romea, d'atenció a nois i noies amb dificultats importants, alguns d’...
Experimentamos con el románico