Aiala Urcelay: «El que el Colectivo Lisarco mostra als escenaris o a les aules són persones i pro...
Què t’agrada del que fas? M’agrada treballar diàriament perquè el cos sigui més present a l’aula i fomentar aque...
Robòtica i programació: els Bee-Bot al cicle inicial
En aquesta proposta es vol fer un pas endavant i treballar la robòtica i la programació perquè tots dos camps es transformin en u...
Ressenya: L´univers lector adolescent: Dels hàbits de lectura a la intervenció educativa
Biblioteca de Aula. Libros. Encuentros. Webs
Tasques integrades de centre: la recerca d’una identitat pròpia
El treball als centres mitjançant tasques integrades --o aprenentatge basat en projectes-- se’ns presenta com una de les estratègi...
El naufragio de la educación globalizada
Alumnat amb trastorn de l’espectre autista
Malgrat el gran interès que suscita l’autisme en totes les variants que presenta, ens trobem amb un gran desconeixement davant d’aq...
EN LÍNI@: Apliquem el que aprenem en els cursos d’estiu?
Arriben les vacances i moltes persones professionals de l'educació es matriculen en escoles d'estiu o en d'altres cursos. Quina és la r...