CON LAS FAMILIAS
El fantasma blanco Un día, cuando mi hijo Alex tenía unos cuatro o cinco años, después de haber observado, supongo, cómo yo j...
Guia per a l’aprenentatge de flexibilitat psicològica i regulació emocional a l’aula
Guia per a l’aprenentatge de flexibilitat psicològica i regulació emocional a l’aula Lidia Cobos Sánchez, Juan Miguel Fluja...
Inspira STEAM: un proyecto de la Universidad de Deusto, uniOVI y centros de primaria
Inspira STEAM: un proyecto de la Universidad de Deusto, uniOVI y centros de primaria Inspira STEAM es un proyecto pionero para el fomento...
Temps mort: Davant el temps perdut, temps d’il·lusió benestant! Respostes saludables
Sabem que hi ha coses que funcionen, Volem gaudir de la feina i Podem millorar, tant des del punt de vista individual com col·lectiu. Sab...
Pixton: el còmic com a recurs a l’àmbit educatiu
El còmic pot ser un recurs fantàstic per adquirir competències clau diferents, en especial la competència en comunicaci&oa...
Ràdio per democratitzar l’aula
A continuació, presentem una experiència basada en la utilització de la ràdio escolar com a eina per democratitzar l&rsquo...
Las percepciones familiares y sus dudas
Són múltiples les preguntes que ens arriben sobre qüestions generals que es basen, en gran part, en l'oblit en què han queda...
La coherencia de los equipos docentes, un valor escaso