Las instituciones familiares y escolares
Són múltiples les preguntes que ens arriben sobre qüestions generals que es basen, en gran part, en l'oblit en què han queda...
La LOMCE y la democracia en los centros educativos
Claus per a la gestió de la convivència en el centre
Aprendre a viure amb la resta de la gent no solament constitueix una finalitat de l’educació, sinó també un dels reptes pri...
Polítiques educatives. Reconeixements. Associacions de pares i mares
CON LAS FAMILIAS
El fantasma blanco Un día, cuando mi hijo Alex tenía unos cuatro o cinco años, después de haber observado, supongo, cómo yo j...
Guia per a l’aprenentatge de flexibilitat psicològica i regulació emocional a l’aula
Guia per a l’aprenentatge de flexibilitat psicològica i regulació emocional a l’aula Lidia Cobos Sánchez, Juan Miguel Fluja...
Inspira STEAM: un proyecto de la Universidad de Deusto, uniOVI y centros de primaria
Inspira STEAM: un proyecto de la Universidad de Deusto, uniOVI y centros de primaria Inspira STEAM es un proyecto pionero para el fomento...
Temps mort: Davant el temps perdut, temps d’il·lusió benestant! Respostes saludables
Sabem que hi ha coses que funcionen, Volem gaudir de la feina i Podem millorar, tant des del punt de vista individual com col·lectiu. Sab...