Conviu, valora i estima. Educació emocional i acció tutorial a l´educació primària
La postmodernitat ha contribuït a expandir i a revaloritzar el món emocional reivindicant-ne l’espai en un discurs pedagògic ...
Las maestras de la República
Miquel Àngel Essomba, experto en temas de interculturalidad. «Romper barreras, construir puentes»
Aprenem a jugar a escacs (segona part)
Presentem aquí la segona part de la proposta didàctica començada al número de juliol-agost. En aquest lliurament, ens cent...
Los problemas de la convivencia: desmotivación, conflictividad y violencia escolar
L’ésser humà és un ésser sociable i, per tant, està destinat a haver de relacionar-se, comunicar-se i conviur...
Amb bona energia
Som part del problema, però també som part de la solució. Hem de replantejar-nos el nostre model econòmic i el nostre esti...
No etiquetar, sinó conèixer
Classificar una criatura en funció de les capacitats o del caràcter que mostra provoca efectes en la construcció de la seva ident...
Aprendizaje cooperativo: cuando el alumnado enseña