El asesoramiento de la inspección educativa a los centros docentes
Una niña con retraso en su desarrollo empieza la escuela
María tiene tres años. En la mayoría de aspectos es como todas las niñas de su edad: está empezando a comprender el mundo que la rod...
Taules de programació: I ara què faig? Taller d'acompanyament emocional
Taules de programació de la proposta didàctica A continuació es presenta la programació de la unitat didàctica «I ara qu...
Brillando con luz propia
El primer estudi de cas, «Brillant amb llum pròpia», mostra les reflexions i el trànsit d’una jove resilient des d&rsq...
L´ensenyant és necessari per aprendre?
De vegades, l’alumnat reconeix que aprèn més fora de les aules. El centre es distancia del seu interès i, alhora, troba mes...
El repte de començar a ser docent en els temps actuals
A continuació s'exposa la visió d'una estudiant que ha acabat el grau universitari d'Educació Infantil en la situació actu...
Quins són els ingredients imprescindibles per indagar a l’aula?
En aquest article presentem les fases indispensables per dur a terme la indagació a l’aula. Per fer-ho desgranem les activitats d’u...
L´equip d´ajuda. Respostes saludables
Sabem que hi ha coses que funcionen, volem gaudir de la feina i podem millorar, tant des del punt de vista individual com col·lectiu.