Formació del professorat per personalitzar l´aprenentatge
Rosa Regàs: «Som el que hem après a la infància. Com més enrere, millor»
Rosa Regàs va assistir, dels 3 als 5 anys, a l’escola que Célestin Freinet tenia a Saint Paul en Vence (França). Recorda qu...
El joc, al cor del procés d´ensenyament i aprenentatge
«El joc és la disfressa de l’aprenentatge.»1 Us imagineu l’aprenentatge, disfressat de joc, colant-se a l’escola?...
Recomanacions de Bibliomèdia. Hem llegit. Trobades. Webs
Motivació. Kamtxatka, la construcció d´un somni
Colonias musicales con un lipdub como proyecto
La realització d’un lipdub en unes colònies musicals, amb la composició i interpretació musical a càrrec dels...
Aprendre des de la complexitat
El mes de març de 2010, la classe dels grans de l'escola de Rellinars, on conviuen disset nens i nenes de quart a sisè de primària, es...
Detectar alumnado con altas capacidades
La formación y sensibilización del profesorado en este campo es un factor clave a la hora de identificar alumnado con altas capacidades...