La complexitat del públic infantil als museus
Les exposicions històriques generalment estan pensades per a les persones adultes com a destinatàries principals. L’atenció...
Aprendre
Partint de la consideració que el fet d’aprendre és intrínsec a l’ésser humà i que forma part del propi...
Sistema Amara Berri
El sistema Amara Berri es va gestar i consolidar en un centre públic de Sant Sebastià, al País Basc, i es va donar a conèi...
El plaer d´aprendre, el valor de l´escola
Adquirir el plaer d’aprendre, de comprendre o d’intuir és l’objectiu més important de l’escola. Ser conscients d...
Isabel Ferrer, pedagoga, psicòloga i logopeda. «Més enllà de les paraules»
Fa anys que treballa amb persones de diversos col·lectius a partir del que ella anomena «eix de la comunicació i el llenguatge&raq...
Les nostres aules i la televisió de la sala
No parlaré ara de la influència que exerceix la televisió en els infants. Simplement, vull que penseu en el model pedagògi...
Les vacances, són massa llargues?
Les vacances escolars d’estiu duren uns dos mesos i mig, i encara que per als mestres acostumen a ser més curtes, no deixa de ser un per&...
El mòbil i la capacitat de reflexió i aprofundiment
Aneu un dia a l’hora de sortida a un centre i veureu que el mòbil s’ha convertit en una prolongació de la m&agra...