Pensar y hacer o ¿hacer y pensar?
La asignatura de didáctica de la educación visual y plástica ha de configurarse con una doble articulación competencial: por una part...
Naiara García de Andoin: «Els infants, a més de saber coses, s’han de formar en valors»
La Naiara té una veu enèrgica. Parla de pressa i no té ni un segon per perdre. Ho notes al cap d’un moment d’estar pa...
Poema objeto y aprendizaje por competencias
Planteamiento competencialConsideramos el área de educación visual y plástica como un espacio híbrido e interdisciplinar. Cabe decir ...
Educació científica inclusiva
Llibres per a mestres Superior: El retorno del racismo científico SAINI, A. Madrid. Círculo de Tiza, 2019 Aquest llibre explora les conne...
La infància, nou producte comercial
Ha començat una cursa entre moltes escoles, escoletes i tota mena d’espais educatius per mostrar la seva feina a les xarxes socials, sobr...
La “profesionalización” del alumnado en el aula para un aprendizaje significativo
Va de mocs…
Del que dic i penso que faig… al que en realitat faig. Del que diem que fem en equip… al que veritablement fem. De fer sense pensar&hell...
¿Cómo ayuda la educación visual y plástica a desarrollar las competencias básicas?
Un marco de referencia: la cultura visual"Vivimos en un entorno eminentemente visual." ¿Cuántas veces hemos oído esta misma expresión...