El cos i el moviment, presents a l’escola
Dues mestres de l’etapa 3-6 d’educació infantil comparteixen la seva experiència com a psicomotricistes a l’escola &Ia...
La “bofetada feliz”: una nueva táctica de acoso escolar
És equitatiu el nostre sistema educatiu?
Psicomotricitat i vida quotidiana
El present article vol donar a conèixer el procés de reflexió portat a terme per l’equip educatiu del CEIF Joaquim Blume, d...
Pensar y hacer o ¿hacer y pensar?
La asignatura de didáctica de la educación visual y plástica ha de configurarse con una doble articulación competencial: por una part...
Naiara García de Andoin: «Els infants, a més de saber coses, s’han de formar en valors»
La Naiara té una veu enèrgica. Parla de pressa i no té ni un segon per perdre. Ho notes al cap d’un moment d’estar pa...
Poema objeto y aprendizaje por competencias
Planteamiento competencialConsideramos el área de educación visual y plástica como un espacio híbrido e interdisciplinar. Cabe decir ...
Educació científica inclusiva
Llibres per a mestres Superior: El retorno del racismo científico SAINI, A. Madrid. Círculo de Tiza, 2019 Aquest llibre explora les conne...