En els grups de mares, hi compartim l’experiència de fer de mare
En els grups de mares i lactants, he anat observant com cada dona necessita poder construir un discurs propi que læajudi a poder pair to...
¿Por qué son necesarios los espacios de acompañamiento?
Aquest article pretén justificar la necessitat que hi hagi espais d’acompanyament a famílies i a infants. Mitjançant l&rsqu...
Pistes per a l’avaluació: Avaluació de tot el procés en el treball amb l’ordinador.
A l'escola, realitzàvem un seguiment, al llarg de tot el curs (procés), del treball amb les noves tecnologies. Per tant, es tractava d'...
Gaudir de la vida. No correm tant!
Gaudir de la vida. No correm tant! Repensem la nostra relació amb el temps Sembla que no hi hagi altra manera de viure que anar tot el di...
Coneixem i tenim cura de la nostra avifauna. Una proposta STEM
Coneixem i tenim cura de la nostra avifauna. Una proposta STEM En aquest article mostrem una seqüència basada en l’enfocament STEM on ...
Abriendo puertas al uso auténtico del inglés
En aquest article, s’hi presenta una proposta d’introducció de l’anglès a l’educació infantil que vol ser...
L’ordinador, un recurs més en educació infantil.
Si, des de petits, treballem detingudament els processos amb les noves tecnologies, les criatures de l'aula de cinc a sis anys acabaran u...
Experiencia en colaboración escuela-universidad
En aquest article, hi presentem el projecte de treball «Mira Miró», desenvolupat amb els infants de 5 anys del CEIP Virgen de Bel&e...