Taller d’art pictòric amb perspectiva de gènere.
Quan sæacostava el 8 de març, Dia Internacional de les Dones, i atès que, a la nostra escola, la coeducació és el principal eix tran...
RPG Maker. Practiquem la llengua estrangera a través de videojocs
RPG Maker. Practiquem la llengua estrangera a través de videojocs L’ensenyament de llengües estrangeres sempre és un repte per al...
Programa Cardedeu Coeduca: un espai de diàleg entre famílies i escoles
Programa Cardedeu Coeduca: un espai de diàleg entre famílies i escoles En el marc de l’impuls de les polítiques d’igualtat ...
Niños jugando a «juegos de niñas»
Tota preocupada, la Isabel ha comentat a la mestra: «No hem fet mai distincions entre els nostres dos fills, un nen i una nena, a l’hora ...
En els grups de mares, hi compartim l’experiència de fer de mare
En els grups de mares i lactants, he anat observant com cada dona necessita poder construir un discurs propi que læajudi a poder pair to...
¿Por qué son necesarios los espacios de acompañamiento?
Aquest article pretén justificar la necessitat que hi hagi espais d’acompanyament a famílies i a infants. Mitjançant l&rsqu...
Pistes per a l’avaluació: Avaluació de tot el procés en el treball amb l’ordinador.
A l'escola, realitzàvem un seguiment, al llarg de tot el curs (procés), del treball amb les noves tecnologies. Per tant, es tractava d'...
Gaudir de la vida. No correm tant!
Gaudir de la vida. No correm tant! Repensem la nostra relació amb el temps Sembla que no hi hagi altra manera de viure que anar tot el di...