¿Hace falta ser madre o padre para entender a las familias del alumnado?
Desde mi experiencia como madrePues yo creo que no es necesario que la educadora o el educador sea madre o padre para poder posicionarse ...
Sobreposar-se a les «bombolles». Felicitem-nos! Felicitem! Respostes saludables
Sobreposar-se a les «bombolles». Felicitem-nos! Felicitem! Respostes saludables Sabem que hi ha coses que funcionen, volem gaudir de la f...
Ja ho dèiem, que calia. Som-hi!
En aquesta secció es tracta de treure la pols a textos i a iniciatives poc o molt conegudes i que són presents al debat i a la prà...
Docència compartida a l’aula: reptes i possibilitats
Les dinàmiques i les intervencions en docència compartida (DC) incorporades en els centres constitueixen un motor de canvi i millora edu...
«No sé hacerlo»
Senticolor. Acolorint sentiments
Al projecte Senticolor, l’alumnat, utilitzant diverses aplicacions, col·labora, crea, reflexiona, desenvolupa la seva creativitat, utilit...
Trabajando desde un agrupamiento de niños sordos hacia la escuela inclusiva
La escuela Bellaterra es una escuela de agrupamiento de niños sordos, actualmente con 14 alumnos con déficit auditivo. Por este motivo,...
Carl Rogers
El arduo proceso de devenir persona La forma en la que hoy en día entendemos la personalización en educación está lejos de lo que ...