Solament podem donar el que som
Les persones que vivim diàriament a l’aula sabem que una cosa és la teoria i una altra de ben diferent és la pràctic...
Tres mals usos de l´expressió «nivell de competència curricular»
El nivell de competència curricular (en endavant, NCC) es configura com allò que l’alumnat domina, sap fer, té adquirit o, ...
(En)Raonem en parella: tutoria entre iguals per desenvolupar la resolució cooperativa de problemes
(En)Raonem en parella és un programa educatiu desenvolupat pel Grup de Recerca sobre Aprenentatge entre Iguals de la UAB, que, emprant la...
Les escoles com a organitzacions saludables
El concepte d’organitzacions saludables s’ha anat desenvolupant al final del segle xx i l’inici del xxi des de la psicologia de la s...
Obrint portes a l’ús autèntic de l’anglès
En aquest article, s’hi presenta una proposta d’introducció de l’anglès a l’educació infantil que vol ser...
Juegos para todos
El número i el poder d’experimentar la realitat de manera «virtual».
Al present article es recullen tres anècdotes que van tenir lloc a les nostres classes de cinc anys del CP Mare de Déu del Carme, a Men...
Resum del col·loqui celebrat a Lleida el dia 15 de juny de 2005.