Els deures, equilibri entre donar i rebre
Transició P2 P3 a Parets del Vallès.
A partir d'un espai comú de trobada de l'etapa d'educació infantil de Parets del Vallès, es debat, es consensuen criteris i accions i ...
Cooperar per transformar
Cooperar per transformar La construcció col·lectiva d’alternatives Som part del problema, però també som part de la soluci&#...
RespirArte: El meu col·le també respira
RespirArte: El meu col·le també respira Repensant l’escola des de l’art i la ciència Cristina Alba Pérez-Rendón, ...
Currículum inclusiu
Currículum inclusiu Coral Elizondo Carmona Mestra i psicòloga educativa Orientadora de l’EOEIP número 4. Saragossa. Blog Mon peti...
araArt. Transformar a través de las artes
Presentación del Programa araArt Olga Adroher Boter, Montserrat Payés Marín La escuela catalana ha tenido siempre una rica experiencia ...
LLIBRES
Aprendizaje universitario: Resultados de investigaciones para mejorarlo PORLÁN, R.; VILLAREJO-RAMOS, Á. F. (coords.) Morata, 2022 Es crit...
Discriminació, no gràcies!: Taules de programació i enllaços
«Per què moltes botigues utilitzen un codi de colors per classificar les joguines segons el gènere, enlloc de fer-ho pel seu &uacu...