Del género al transgénero: crecemos en el aula
Marta Sotelo Soto, Patricia Taboada Castro, Milena Varela Fernández, Aida Villamisar Vázquez En este artículo se trata la perspectiva d...
Cohesió de grup i personalització. Respostes saludables
Sabem que hi ha coses que funcionen, volem gaudir de la feina i podem millorar, tant des del punt de vista individual com col·lectiu.
De l’avorriment
En aquesta secció, hi presentem, de la mà del Grup IREF (Filosofia 3-18), retalls breus de diàlegs d’aula, aparentment simp...
Carta per a tu, i per al claustre
A la teva classe, has tingut alguna vegada un nen o una nena que pateixi una malaltia greu que hagi requerit una llarga hospitalització? ...
Los orientadores, intérpretes entre educadores y familias
Núria Castejon, directora de programas testimoniales. «Si los escuchas, algunos te hacen parar»
El cos i la identitat
Remei Tarragó: «Tot i que entre el 8 i el 10% dels naixements que tenen lloc a l´Estat espanyo...
Remei Tarragó: «Tot i que entre el 8 i el 10% dels naixements que tenen lloc a l’Estat espanyol és d’infants prematurs, el ...