COMPARTIM: RACÓ DIGITAL
Vídeos i recursos de les Jornades sobre la Llei orgànica de protecció integral a la infància i l’adolescència davant de...
Célestin Freinet, un animal polític i pedagògic
En aquesta secció es tracta de treure la pols a textos i a iniciatives poc o molt conegudes i que són presents al debat i a la prà...
Escola rural i comunitat
L’organització multigrau, un cop acabada la seva funció històrica per afavorir l’alfabetització de les perif&e...
Segur que… «Ara és demà»?
El debat sobre l’educació continua encallat. El marge per tirar endavant una proposta o una altra no té prou consens. Una ll&agrav...
Assossec educatiu
En aquest article d'opinió, Francisco Luna afirma que, en un entorn tan accelerat i canviant com l'actual, la clau ja no ra...
Pistas para la evaluación: ¿Cómo debería ser la evaluación de la educación matemática infa...
El desenvolupament de les competències en educació física: utopia o realitat?
El model educatiu actual posa l'accent sobre el desenvolupament d'un seguit de competències a l'educació primària. Què implica això ...
Una tarda amb les famílies a l’escola
Des de fa anys, a l'escola Mare de Déu de la Muntanya, d'Esparreguera (Barcelona), es porta a terme una experiència on els pares i les ...