El llenguatge en la vida de l’aula.
Aquest article ens parla de la importància del llenguatge com a instrument per participar activament en l'aprenentatge i la vida social....
EL IIMI y la música como motor de cambio social
Cuatro historias realesSe llama Hugo (nombre ficticio), tiene 20 y años y toca el contrabajo. Viene de una familia de músicos salvadore...
Crear complicidad
Biblioteca de Aula. Encuentros y convocatorias
BIBLIOTECA DE AULA Todas las recomendaciones que os presentamos a continuación versan sobre los diccionarios y las enciclopedias. Esta ti...
L'autoestima com a nexe de grup
L’autoestima com a nexe de grup Raquel Sanchis Lirón Les emocions formen part de la nostra vida. Tot i això, durant molt de temps han ...
Botarse ao monte (‘anem a la muntanya’)
Una porta que s’obre durant un curs de pandèmia Paulo Nogueira Porto CEIP As Covas-Meaño. Meaño (Pontevedra) L’any acad...
Nou curs: responsabilitat social, lideratge i compromís
ConsCiència Històrica: una mirada a les STEAM des de la nostra història
Al present article s’hi mostra una manera diferent d’acostar les competències STEAM a l’alumnat. Consisteix a integrar les ci...