Com es poden generar dinàmiques i lideratges positius
La convivència positiva a l’aula es basteix dia rere dia, tot establint relacions sanes entre els membres de la classe. Podem contribuir ...
La paraula “bonica”
En aquesta secció, hi presentem, de la mà del Grup IREF (Filosofia 3-18), retalls breus de diàlegs d’aula, aparentment simp...
Mirades d´infants, mirades de futur
En líne@: ¿Hay que seguir celebrando todas las fiestas en la escuela?
Pistes per a l’avaluació: Els infants i els docents: coreografia conjunta
La fábrica de las emociones
Per què no mirem les festes com una fàbrica d’emocions i n’aprofitem el potencial per contribuir a desenvolupar compet&egrav...
Per què no arrenquen les mates a primària?
Malgrat que algunes proves objectives sembla que indiquen una certa millora, les matemàtiques segueixen sent un veritable obstacle per al...
Mirem el barri des de la geometria
Aquesta experiència s'emmarca dins dels tallers que s'organitzen a primària a l'escola La Llacuna del Poblenou. El que exposem és una ...