Patrícia i Daniel…, mestres de circ. L’escola sobre rodes
Quan et prepares una entrevista a uns mestres de circ, penses en algú que ensenya als infants a fer malabars, tombarelles i altres activi...
L’optimisme, necessari en la qualitat educativa
Escriptura col·laborativa sincrònica per crear una ciutat i gestionar-la
En aquest article, hi presentem una pràctica d’aula on podem introduir situacions d’aprenentatge que suposin el treball de tasques ...
Aprendre a fer preguntes
Les preguntes són el motor de qualsevol investigació científica, perquè vehiculen i concreten allò que es vol fer o saber en funció...
Repensar les ZER. Cap a on va l’escola rural catalana?
Les ZER van néixer just en començar la dècada de 1990. Van ser creades per solucionar unes problemàtiques i cobrir unes necessitats d...
Arizmendi, pedagogía de la confianza y arquitectura
L'evidència en la pràctica: L'educació artística promou aprenentatges significatius. Com ens ...
L'evidència a la pràctica Com ens expressem artísticament? Ens emocionem a partir dels sentits Evidència aplicada L’expressió a...
La renaturalització: el començament del procés regeneratiu de centre
Maria Laura del Tento Arquitecta i dissenyadora en permacultura. Barcelona Tota la problemàtica relacionada amb l’allunyament dels éss...