Gestionar la ecoansiedad. ¡No nos culpabilicemos y pasemos a la acción!
Gestionar la ecoansiedad. ¡No nos culpabilicemos y pasemos a la acción! Somos parte del problema, pero también somos parte de la soluci...
Ludificant l´ensenyament oral de l´anglès
En l’ensenyament de llengües estrangeres, l’aprenentatge basat en el joc permet crear contextos de comunicació reals que afavo...
IE Barnola d’Avinyó: D´un projecte educatiu de centre a un projecte educatiu de territori
L’acció educativa de diferents agents guanya força quan es coordinen, es formen i es fan propostes amb uns valors similars. Esdev&...
A voltes (de cargol fa temps) amb la formació del professorat
Ser docent avui és un repte important. Si els mestres no es plantegen encarar-s’hi, és possible que ningú ho faci, i menys ...
Creativitat
La necessitat creativa neix de la nostra disconformitat amb el món, del difícil encaix que representa viure i conviure en un entorn que ...
L’ètica de l’educador. Respostes saludables
Per afrontar els nous reptes…, sabem que hi ha accions que funcionen. Volem gaudir de la feina i podem millorar, tant des del pu...
El manteniment de la cultura de centre
La cultura d’un centre és dinàmica. Es troba en un procés d’actualització constant. Per tal que aquesta constr...
De les paraules a les idees
La literatura infantil actual segueix uns patrons en els quals solen ser presents l’èxit i l’alegria. La fantasia, els ésser...