Entornos virtuales de aprendizaje (III)
Atenció multidisciplinària a joves vulnerables i en risc d´abandonament educatiu
En el present article s’hi descriu una proposta d’intervenció adreçada a joves vulnerables. Amb aquesta proposta es pret&eac...
La incòmoda sospita de no poder anticipar el que s’aprendrà
En aquesta secció es tracta de treure la pols a textos i a iniciatives poc o molt conegudes i que són presents al debat i a la prà...
Investiguem la cultura de la nostra gent gran
Aquest treball és fruit d’un projecte de cooperació en el qual intervé l’alumnat del segon cicle d’ed...
Afrontar la realitat sociocomunitària, un gran repte
Al llarg d’aquests quaranta anys i de la mà de les pàgines de la revista Guix, hem tingut l’oportunitat de ser testimon...
Parlar per parlar. Donem sentit i significat a la rotllana
En aquest article d'opinió, Maria Teresa Sogas reflexiona sobre la importància d'afavorir la parla de proximitat en el petit g...
El joc dels grups d’aliments
Com a part d’una unitat didàctica en què s’hagin treballat els grups d’aliments, aquest joc pot servir com a activitat...
Resistir a la LOMCE también en las aulas