Cinc anys treballant per competències. Dels inicis als assessoraments en educació física
L'any 2008 es va concedir una beca de Millora de la Qualitat Docent (MQD) al professorat vinculat a la didàctica de l'educació física ...
D’aprendre se n’aprèn.
L'aula i també l'escola són llocs pensats especialment per aprendre, perquè disposen de mestres dedicats a ensenyar, d'alumnes i d'un ...
Grups interactius al final de l’etapa
L’experiència de grups interactius amb nens i nenes de 5 anys es desenvolupa amb èxit, des de fa quatre cursos, al centre pú...
Proyecto intergeneracional en las escuelas
Fa dos cursos que, des de la FATEC (Federació d'Associacions de Gent Gran de Catalunya), vam engegar el projecte escolar Avi/àvia, apor...
Adaptación de materiales
Escenificar un libro
[...] cada persona es un armario lleno de historias, basta con abrir sus cajones [...] (Tahar Ben Jelloun)Cuando observamos a los niños ...
Desarrollo de la identidad en la primera infancia
Entre la urgència i la importància. És viable l’essencialitat?
Entre la urgència i la importància: és viable l’essencialitat? Un compromís social per a l’escola, l’educaci...