Alumnat amb trastorn de l’espectre autista
Malgrat el gran interès que suscita l’autisme en totes les variants que presenta, ens trobem amb un gran desconeixement davant d’aq...
Material per a l’alumnat: “Fem un projecte musical solidari”
EN LÍNI@: Apliquem el que aprenem en els cursos d’estiu?
Arriben les vacances i moltes persones professionals de l'educació es matriculen en escoles d'estiu o en d'altres cursos. Quina és la r...
Professorat, escola i alumnat amb síndrome de Gilles de la Tourette.
La síndrome de Gilles de la Tourette és un trastorn neurològic (tics nerviosos motors i vocals involuntaris) que pateix una part signi...
Música, cultura y sociedad: la enseñanza de la música a partir de problemas socialmente releva...
La investigación musical desde una perspectiva socioculturalAunque la consideración de los aspectos sociales y culturales en el estudio...
Baiba Krumins Grazzini: «Hay un maestro interior en cada niño»
Aprendre, participar i socialitzar en temps de confinament
Aprendre, participar i socialitzar en temps de confinament Experiències en entorns virtuals amb alumnes que pateixen malalties José Blas ...
Bons aliments
Som part del problema, però també som part de la solució. Hem de replantejar-nos el nostre model econòmic i el nostre esti...