¿Escribir y leer en educación infantil? Modelo de comunicación a las familias
Una de las piedras angulares de nuestro trabajo en el ciclo es la invitación a la participación de las familias en continuas actividade...
Pensar en gran: somiar horitzons utòpics i treballar en coses concretes per anar-los aconseguint
Pensar en gran: somiar horitzons utòpics i treballar en coses concretes per anar-los aconseguint Sabem que hi ha coses que funcionen, vol...
Cuidar la relació en temps de pandèmia
Cuidar la relació en temps de pandèmia En aquest article parlem de l’organització de possibles diàlegs entre la família...
Reviure històries o l’aventura d’iniciar l’escola
Evidència aplicada L’inici d’EI3 és un procés intens a l’escola. En aquest moment, la literatura esdevé una eina...
Recomanacions de Bibliomèdia: Theodosia i les serps del caos
RECOMANACIONS DE BIBLIOMÈDIA Theodosia i les serps del caos LAFEVERS, R. L. Barcelona. Bambú, 2022 Una bona novel·la per als grans lect...
Material per a l’alumnat: Welcome to the weird and wonderful world of Dalí
Aquesta proposta CLIL pretén acostar l’alumnat de cicle superior de primària a la figura i les obres més significatives de ...
Noves possibilitats amb la realitat augmentada
Starclass és un projecte integral ludificat realitzat al CEIP Ciudad de Badajoz que persegueix l’objectiu de motivar i millorar la compet...
Escoltant les veus dels infants a l’escola
Aquest article recull el procés de consulta realitzat a un grup de nens i nenes de cinquè de primària sobre els espais escolars d...