La primera infància en temps de pandèmia: desigualtats educatives i reptes per a un futur immediat
La cancel·lació de l’escola presencial per tal de reduir la propagació de la covid-19, tot i que parcialment substituï...
L’autonomia dels centres educatius o l’autonomia institucional
En commemoració dels 50 números de Fòrum, reproduïm l'editorial publicada al Butlletí informatiu, nú...
Un projecte de mentoria
El programa de Mentoria Urretxindorra1 va néixer l’any 2014 a Guipúscoa de la mà de SOS Racisme.2 L’objectiu que pers...
Ens han ferit l’escola
Ens han ferit l’escola; l’escola de la diferència, l’escola on la paraula circula lliurement, l’escola de l’acord...
Lideratge saludable = escola saludable
Una «escola promotora de salut» és aquella en la qual es porta a terme un pla estructurat i sistemàtic en benefici de la sal...
Aprendemos cooperativamente: una experiencia en el aula
L’educació emocional del professorat
La formació del professorat, les famílies i els plans de lectura, escriptura i expressió oral
Elaborar un pla de lectura, escriptura i expressió oral requereix que el professorat segueixi un procés de formació permanent. Pe...