Psicomotricitat i vida quotidiana
El present article vol donar a conèixer el procés de reflexió portat a terme per l’equip educatiu del CEIF Joaquim Blume, d...
L’empoderament de l’alumnat a través de la seva participació
Un centre educatiu a la recerca de la inclusió no pot deixar de fer partícips del seu camí tots els membres que en formen part. P...
LOMLOE: Canvis i desafiaments per a l’educació primària
Manuel Montanero Fernández Institut d’Investigació i Prospecció Educativa de la Universitat d’Extremadura (INPEx). Badajoz ...
La formació dual
La tradició de la formació inicial dels docents s’ha basat en un conjunt de plantejaments sobre com haurien de ser l’educaci...
Humor
Entrevista amb Joan Carles Burriel i Agustí Boixeda, INEF Catalunya
Joan Carles Burriel va ser director de l’INEF de Catalunya durant els períodes 1992-1996 i 2000-2004. És llicenciat en Pedagogia, ...
La evaluación en un modelo de escuela inclusiva
La filosofía inclusiva en el centro docenteSiguiendo las prescripciones europeas sobre inclusión educativa y atendiendo a la normativa ...
En líne@: Los intercambios lingüísticos en la ESO y en bachillerato