Comitès de biblioteca: una proposta lectora d’impacte des del món rural
L’apatia per la lectura va esdevenir un desafiament a la nostra institució educativa ubicada a la zona rural de Cali (Colòmbia), o...
Movil y adolescentes: ¿uso intensivo o adicción?
Els programes europeus d’aprenentatge permanent (Lifelong Learning)
Aquest any es commemoren trenta anys de l’entrada d’Espanya a la Unió Europea. És un bon moment per fer memòria i rec...
Investigamos para Comprender: propuestas de indagación
Investigamos para Comprender: propuestas de indagación Albert Díez Vañó Investigar para Comprender es una manera de proponer apren...
Fernando García Páez, mestre del CEIP San Wallabonso de Niebla (Huelva). «Sóc mestre d’esco...
«Sóc mestre d’escola. Només això. Però l’escola no és el col·legi, quatre parets, sin&oacu...
Trabajo con adolescentes
Los actuales índices de fracaso escolar no dan pie a ningún tipo de duda: estamos poniendo los cimientos para una fractura social de im...
La estructura de departamentos
Modernitzar l’organització interna dels instituts de secundària és cabdal per a la necessària transformació d...
“Tiene tendencia al restreñimiento”