La incòmoda sospita de no poder anticipar el que s’aprendrà
En aquesta secció es tracta de treure la pols a textos i a iniciatives poc o molt conegudes i que són presents al debat i a la prà...
Discurs, ideologia i educació
Saber construir i interpretar, amb criteri i encert, els discursos que sorgeixen durant les nostres activitats socials i culturals demana...
L’escola creix i es transforma a través de l’educació artística
A l’escola Ferrer i Guàrdia, de Granollers, el treball de l’educació artística ens està transformant. La parti...
Xavier López: «Vam començar per saber qui som, per escoltar-nos»
L’escola Octavio Paz, situada al barri de Navas de Barcelona, és un d’aquells llocs on una recupera de sobte l’esperanç...
Projectes amb servei a la comunitat
En aquest article d'opinió, Xus Martín, destaca algunes de les principals aportacions dels projectes amb servei a la comu...
El joc dels grups d’aliments
Com a part d’una unitat didàctica en què s’hagin treballat els grups d’aliments, aquest joc pot servir com a activitat...
Educació física emocional
Mitjançant aquesta proposta didàctica, pretenem donar una idea general del que seria una educació física emocional. Intent...
La participación democrática en la gestión del centro