El patrimonio (también) es nuestro
El patrimonio (también) es nuestro Laura Lucas Palacios Universidad Complutense de Madrid Las sociedades democráticas tienen la obligaci&...
Nuestros ojos como vigilantes del cambio climático
Contribuir a la ciencia ciudadana De qué hablamos Los cambios en los ritmos de la naturaleza son indicadores del cambio climático. Los &#...
Involucrar: la clave para aprender activamente
José Blas García Pérez Maestro y profesor asociado a la Universidad de Murcia Twitter: http://twitter.com/jblasgarcia Blog: http://jbla...
En què ajuden les notes?
S’ha acabat el curs i les notes ja estan posades, però avaluar no solament és centrar-se en els resultats que han obtingut els est...
Recursos per a l’aula: El documental Los mundos sutiles, d’Eduardo Chapero-Jackson
De la literatura española del segle xx en destaca Antonio Machado, autor amb una vida i una obra que representen un exemple d’honestedat ...
Acció adaptativa saludable
Sabem que hi ha coses que funcionen. Volem gaudir de la feina i podem millorar, tant des del punt de vista individual com col·lectiu.
Per arrodonir: Escoles que generen benestar
Fer les coses bé
En aquesta secció, hi presentem, de la mà del Grup IREF (Filosofia 3-18), retalls breus de diàlegs d’aula, aparentment simp...