De desitjar
En aquesta secció, hi presentem, de la mà del Grup IREF (Filosofia 3-18), retalls breus de diàlegs d’aula, aparentment simp...
Establecer complicidades con un centro de arte
El Departament Educatiu de la Fundació Joan Miró ofereix un conjunt d’activitats amb la complicitat dels mestres, i aquests prepar...
Pistas para la evaluación: ¿Cómo debería ser la evaluación de la educación matemática infa...
Noticias de interés
John Abbott: «Els infants han nascut per aprendre, no per ser ensenyats»
Quin és el sentit de l’escola al segle XXI? Per reflexionar sobre aquesta qüestió, John Abbott recula fins a l’origen d...
Construïm una sínia
Partir dels interessos de les criatures, tenir en compte què volen fer i què volen aprendre és una condició necessà...
Espacio 1999
Una tarda amb les famílies a l’escola
Des de fa anys, a l'escola Mare de Déu de la Muntanya, d'Esparreguera (Barcelona), es porta a terme una experiència on els pares i les ...