Taules de programació: La taula de fuster. Les artesanes i els artesans de la fusta
Aquesta proposta didàctica parteix de l’interès dels infants per materialitzar una idea. Fan el disseny i creen un objecte de fust...
Cap a la construcció d´un projecte en contra de l´assetjament
L’escola del camp al Brasil i l’enfortiment del territori agrari
El present article té per objectiu conceptualitzar l’escola del camp, que, al Brasil, té unes connotacions que la distingeixen de ...
Fernando Ormazabal, mestre als 52 anys i fuster. «No s’aprèn el que t’ensenyen. S’aprèn ...
Fernando Ormazabal és mestre d’infantil i primària a l’escola Príncep de Viana, de Lleida. Té 54 anys i en fa ...
Els clubs de lectura i lectura compartida
La lectura compartida és un espai privilegiat per desenvolupar la intel·ligència emocional. Es tracta d’una capacitat impor...
Mar Romera, maestra y pedagoga, presidenta de la Asociación Pedagógica Francesco Tonucci. Escuc...
«No vaig tenir mai cap mestre a qui calgui recordar», diu la Mar tranquil·lament però amb certa llàstima. «Als ...
¿Es posible calmar el malestar de maestros y criaturas en la escuela?
Ricard Chumillas, maestro de educación infantil. «Querido lunes»