L’aprenentatge de la ciència: eines per promoure el canvi conceptual
Estudis en els camps de la psicologia i de la neurociència cognitives confirmen que no n’hi ha prou d’una explicació per con...
Notícies d’interès
Reptes actuals i futurs de la direcció
Literatura, cinema i ciència
Utilitzar el relat com a font d’aprenentatges és una tendència reivindicada per psicòlegs cognitius i neurocientífic...
Juntos vamos más lejos
Una escoleta oberta tot l’any
En aquest article d'opinió, Tònia Benejam ens ofereix el seu punt de vista sobre el fet que per primera vegada a Ciutadella de Meno...
Entrellaçant històries per sostenir la vida
Aquestes línies intenten posar l’accent en la necessitat de construir una escola més humana, que miri amb respecte l’alumnat...
El asesoramiento a la introducción de procesos de docencia compartida
Aquest capítol, a càrrec de Teresa Huguet, se centra en l’assessorament a la posada en marxa de processos de docència compa...