La magia y los proyectos de trabajo
Un camino hacia la inclusión: la USEE de la escuela Joan Rebull
La atención de los alumnos con necesidades educativas especiales (NEE) en las diferentes etapas educativas ha reflejado la necesidad de ...
Contribuyendo a un ambiente terroríficamente saludable desde la expresión corporal
Dirigimos nuestra aportación hacia la educación formal, en secundaria, planteando la organización de un pasaje del terror donde se imp...
El profesorado
Els centres docents han incrementat el seu grau d’autonomia per elevar la qualitat del seu ensenyament. En determinades circumstàncies, e...
Gestió de les tecnologies digitals
Carta per començar el curs
Comença el curs. Un alumne escriu una carta directa a una professora: «Què et sembla si arribem a un pacte?». Potser d&rsquo...
Sortir de l´armari… però romandre a l´escola!
Moltes vegades tenim en compte diferències individuals, però ens oblidem d'aquelles que afecten el sentir de cada persona, com ara la te...
Francisco Sanz: «Conèixer els sentiments del nostre alumnat en episodis com aquests ens pot ser...
L’excepcionalitat del que està tenint lloc actualment fa que el retrat que us presentem també sigui excepcional. Aquesta vegada aq...