Controversias sociocientíficas
L’ensenyament de les ciències ha de formar ciutadans i ciutadanes capaços de participar en la societat del segle XXI de manera act...
KIDE: programa global de convivència positiva i prevenció de l’assetjament escolar
El clima de convivència incideix en el benestar i en l’aprenentatge de l’alumnat. Conscients que el conflicte és part de les...
La integració d’alumnes de la USEE
El cas que exposem presenta la integració d’una unitat de suport a l’educació especial (USEE) en un institut i com els seus ...
L’ús de mòbils a l’institut
Hem de permetre els mòbils a l’aula, limitar-ne l’ús o prohibir-los? En un exercici de reflexió, alumnat i professora...
Recomanacions de Bibliomèdia. Hem llegit. Trobades. Convocatòries. Web
Més comunitat educativa per prevenir la intolerància
El repte de les comunitats educatives passa per constituir espais docents oberts a l’entorn social, al mateix temps d’aconseguir que sigu...
Pep Sivilla
El año 2007 nace en Mataró (Barcelona) el proyecto escolar Joan Coromines como una comunidad de aprendizaje. El centro parte de una con...
Les vivències sociolingúístiques i el multilingüisme dels joves d’origen xinès a Catalunya...
En el present estudi s’investiga la realitat sociolingüística que experimenten a Catalunya els joves d’ensenyament secundari d...