La inclusió de nens i joves “vulnerabilitzats”: un repte per al professorat
Una organización de centro desde una mirada sistémica
El instituto de Viladecavalls (Barcelona) se creó el curso 1996-1997. En la actualidad tiene un total de 648 alumnos y alumnas, de los c...
La formación inicial docente: Reto de la LOMLOE
Gemma Sebares-Valle, arqueòloga i divulgadora: «Ensenyar com es podia ensenyar història era tot u...
Una autodefinició: Entusiasta, enamorada de l’arqueologia i la història i addicta als reptes. Un lema de vida: Els canvis també s...
«Divendres és el meu dia lliure!»
--Divendres és el meu dia lliure! --Tant de bo que estigui malalta, així no hauré d’anar a anglès. --He vist n&uacut...
Recomanacions de Bibliomèdia. Trobades. Convocatòries. El racó digital
La pedagogia de projectes en un cas aplicat: l´Escola Andorrana
L’Escola Andorrana ha portat a terme l’aplicació de la pedagogia de projectes. Per fer-ho, ha definit una estructura curricular i u...
La educación a tiempo completo
Existeix algun tipus de jornada escolar que s’adapti millor a les necessitats educatives i socials d’avui? L’article proposa superar...