La motivació intrínseca, el multiplicador de l’aprenentatge
Consigna de l’evidència La motivació intrínseca és un multiplicador natural de l’aprenentatge. Si basem la nostra pr&#...
Transicions: dels confinaments als retrobaments
Amb molta il·lusió compartim el projecte Transicions: Dels confinaments als retrobaments, que neix fruit d’unes reflexions espont&...
Beatriz Egizabal i César Marcos: «Intentem crear històries que entretinguin sense estereotips»
Hi havia una vegada dos joves, ja no tan joves, que, gràcies a diferents cursos de clown i a unes quantes actuacions realitzades, van de...
Humor
Deu preguntes que s’hauria de fer un equip directiu sobre el tractament de la diversitat
En el present article, se suggereix partir de deu preguntes sobre el tractament de la diversitat, perquè un equip de direcció ha de trac...
El otro no es igual que tú
Apropem la història als infants de 0 a 3 anys
A l’article, s’hi presenta un projecte que consisteix, bàsicament, en l’elaboració d’un material ludicohist&ogra...
Claves para la gestión de la convivencia en el centro