Noemí Font: «La inclusió comença quan entenem que les persones amb discapacitat ho poden fer ...
Noemí Font: «La inclusió comença quan entenem que les persones amb discapacitat també ho poden fer gairebé tot; simpleme...
Aprendre, participar i socialitzar en temps de confinament
Aprendre, participar i socialitzar en temps de confinament Experiències en entorns virtuals amb alumnes que pateixen malalties José Blas ...
Tablas de programación: Escape room: Atrapadas en la historia
Tablas de programación de la propuesta didáctica La propuesta « Escape room : Atrapadas en la historia» es de temática social...
M’expliques un emoticonte? Llegim un bookface?
En el present article s’hi mostren dues activitats que formen part del projecte Emoticontes, que té com a objectiu donar a conèixe...
Aprenent per projectes o projectant aprenentatges
Tenir en compte l’aprenent, les seves necessitats, les seves inquietuds i els factors socials que l’envolten abans de dissenyar un projec...
Yvonne Laborda. Mare, esposa, escriptora i terapeuta. “Vivim l’aquí i l’ara. No ens preocupa el ...
Debat entre directius de centres
Coneguem la Carta de la Terra amb el conte Sota l’acàcia
Sota l’acàciaés un conte realista, adreçat als infants de vuit anys o més, que reflexiona sobre els eixos del docume...