Una mala passada
En aquesta secció, hi presentem, de la mà del Grup IREF (Filosofia 3-18), retalls breus de diàlegs d’aula, aparentment simp...
Tres mals usos de l´expressió «nivell de competència curricular»
El nivell de competència curricular (en endavant, NCC) es configura com allò que l’alumnat domina, sap fer, té adquirit o, ...
Recursos per a la pràctica: L’acollida a l’escola de Rellinars.
Al mes setembre de l'any 2007, obria les portes, després d'haver estat trenta-quatre anys tancada, l'escola pública de Rellinars. Aques...
Diálogo visual y creatividad social
La creatividad es la capacidad mental de pensar de una forma determinada que produce unos efectos concretos. Es creativo quien es flexibl...
L’aire exerceix pressió
En el present article s’hi mostren unes activitats que estan relacionades amb la materialitat de l’aire i la pressió que aquest exe...
Medidas educativas para alumnado con altas capacidades
Al present article, s’hi anomenen les mesures educatives més habituals per a nens i nenes amb un talent o més i s’hi expliqu...
L’escola en construcció
A l’educació se li assigna un pes específic en els canvis que es donen a la nostra cultura i, per aquesta raó, sempre &eacu...
Proposta STEAM, amb A d’arquitectura: creativitat i ciència
Proposta STEAM, amb A d’arquitectura: creativitat i ciència Els projectes STEAM, en edats primerenques, que incorporen l’arquitectura...