La Coordinadora d’AMPA i AFA d’Esparreguera
Totes les AMPA i les AFA d’un municipi s’agrupen sota un paraigua comú. D’aquí en sorgeixen reivindicacions en referè...
Som una escola de vida. I la vida ha canviat
Àmbits per a l’aprenentatge i inclusió
Al document Els set coneixements necessaris per a l’educació del futur Edgar Morin (2003) hi assenyala que «la supremacia d’u...
Passejar-se, contemplar i relacionar
Al present article s’hi ofereix un dispositiu d’aula amb què es poden treballar actituds pausades i contemplatives per construir se...
Les mainaderes digitals, una realitat
En Joan és un nen de 3 anys que al setembre ha començat a venir a l’escola. Avui m’he reunit amb la seva mare i el seu pare ...
Uns retalls de la història de la revista
Aquestes línies pretenen transmetre, sobretot, els meus records del temps en què vaig formar part del Consell de redacció de la n...
Les TIC al servei de l´aprenentatge basat en projectes
Les TIC desenvolupen un paper fonamental a l’hora de dur a terme un projecte. Mantenen un equilibri entre les necessitats que sorgeixen e...
La vinculació del centre educatiu amb les famílies i amb l’alumnat major d’edat
En aquest recull presentem un ventall de realitats existents als centres educatius pel que fa a les relacions amb les famílies o amb l’al...