Quan la vida quotidiana esdevé l´escola
El passat 13 de maig de 2020, en ple confinament, l’escola Illa de Sabadell celebrava una trobada virtual amb la presència d’Eul&ag...
Investigar en ciències per dotar l’aula de primària de credibilitat
Què solem entendre per investigació científica i què caracteritza la indagació científica genuïna &eacu...
Multimodalitat i educació literària
La literatura infantil i juvenil digital (LIJD) presenta reptes interpretatius nous per als lectors en formació. Aquest article se centra...
Models organitzatius per a l´atenció a la diversitat
El número 4 dels objectius de l’Agenda 2030 de Desenvolupament Sostenible subratlla, entre altres, un antic dret educatiu: «garanti...
De l’escola infantil Turtziozko Eskola HLHI
Entrevista a Antoni Zabala: «Fòrum és troncal per a Graó, des del principi»
Antoni Zabala i Vidiella, president de l’Institut de Recursos i Investigació per a la Formació, entitat que sota la marca Gra&oacu...
La serra de Tramuntana, com a llegat per a futures generacions
El juny de 2011 la Serra de Tramuntana, conjunt de cims, valls i penya segats que recorre l'illa del nord a oest de Mallorca, va ser decl...
Entrevista a Jordi Jubany, expert en competència digital i educació
En aquest article entrevistem Jordi Jubany, docent, antropòleg i assessor en competència digital en diferents nivells del sistema educat...