Aprendre x PARTICIPAR x Aprendre
En l'actual moment de canvis profunds i d'una certa fragilitat de les institucions educadores tradicionals --des de la família fins a l'...
Els plans d’entorn, una eina per potenciar iniciatives locals.
El passat mes de març, el Consorci de Normalització Lingüística de Lloret de Mar va organitzar el Fòrum de les Llengües d'aquest mu...
¿Per què hi ha pocs mestres a l’educació infantil?
¿Debe regularse la forma de vestir en los centros?
Inclusió en hora punta
Amics, coneguts i saludats. En aquesta secció, m’atreveixo a aixecar la mà per preguntar, dubtar i opinar en veu alta sobre les co...
Orientación educativa y orientaciones: delimitación conceptual
Les aromes de l´hort escolar i l´Agenda 2030
Les aromes de l’hort escolar i l’Agenda 2030 Antonio José Morales Hernández, Equip docent de 3r y 4t d’Educació Prim&...
Com podem crear un entorn lingüístic motivador a l´aula d´anglès
Diversió i rutina poden anar agafats de la mà a les nostres classes. Als infants petits, els encanta la repetició, i així ...