Lágrimas negras: de procés educatiu a peça de museu
Lágrimas negras: de procés educatiu a peça de museu María Paczkowski Reloba Institut Martí Pous. Barcelona Facultat d’E...
Andamiajes para la incorporación de las prácticas artísticas en la escuela
El caso del CEIP Santa Teresa Jodie di Napoli Algarra La incorporación de las prácticas artísticas en las dinámicas de la escuela ...
Evaluación del aprendizaje socioemocional y artístico
La participació de la comunitat educativa per eliminar la violència
La participació de la comunitat educativa per eliminar la violència Luis Tapia Martín, Paloma Castro Villén El CRA de Lozoyuela &#...
Evidències des d’una educació física orientada al desenvolupament d’ambients actius i alfa...
El context educatiu és un entorn ideal per generar ecosistemes saludables, actius i cultes. Aquest article busca exposar i discutir cinc ...
L’avaluació dels aprenentatges competencials
En aquest curs 2018-2019 ha entrat en vigor a Catalunya l’ordre d’avaluació que té la finalitat de comprovar el grau de cons...
Activitats emocionants que transformen aules
En aquest article comparteixo amb vosaltres l’activitat «Dins meu viuràs per sempre», realitzada durant el curs 2019-2020 amb...
Utopies i distopies a l’ensenyament literari
A partir de textos escrits per estudiants de la carrera de Lletres en una universitat argentina, en el present article s’hi analitza l’ev...