Mètode de no-inculpació i assetjament escolar. Un cas a l´educació primària
Presentem una intervenció basada en el mètode de no-inculpació practicada per solucionar un cas d’assetjament escolar a un ...
Característiques d’una avaluació justa
El concepte d’avaluació justa es debat entre la igualtat i l’equitat. Enfront d’una valoració acadèmica igual p...
Socialitzar en la no-violència des del 0-3
L’organització d’espais i materials a l’espai de joc
Els espais, els ambients i els materials exerceixen una gran influència en l’aprenentatge dels infants, en la mesura en què promou...
Desenvolupament d’una brúixola rural per assolir l’èxit
L’Austràlia regional, amb un 32% de població, sovint passa per alt en termes d’investigació, planificació i in...
Pot ser l’escola un espai políticament neutral?
En aquest article d'opinió, Guillem Riba reflexiona sobre si l'escola pot ser un espai políticament neutral.
Notícies d’interès
Repensar l’estona de dinar
Com podem fer de l’estona de dinar un moment relaxat en una escola de quatre línies, on tots els nens es queden al menjador? Aquest era e...